Regulamin Akcji „Oceń nas w Google i otrzymaj 5% rabatu na kolejne zakupy” (dalej: „Regulamin”)
I ORGANIZATOR
Organizatorem Akcji jest sklep internetowy NOYA Design.
II CZAS I MIEJSCE TRWANIA AKCJI
1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania, warunki jak również zakres i procedurę reklamacyjną, uprawnienia Uczestnika, obowiązki Organizatora, a także zasady korzystania z Akcji „Oceń nas w Google i otrzymaj 5% rabatu na kolejne zakupy” (dalej: „Akcja”).
2. Akcja prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej – sklepu internetowego Organizatora pod adresem: www.noyadesign.pl
3. Akcja rozpoczyna się w dniu 15.09.2020 r. i trwa do odwołania (dalej: „Czas trwania Akcji”).
4. Akcja obowiązuje wyłącznie w Sklepie internetowym Organizatora.
5. Akcja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych.
6. Akcja nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
III. ZASADY UDZIAŁU W AKCJI
1. W Akcji mogą wziąć udział osoby fizyczne (dalej: „Uczestnik”), które w Czasie trwania Akcji spełnią wszystkie warunki wskazane w Regulaminie Akcji "Oceń nas w Google".
2. Akcja polega na tym, że każda osoba, która zrobiła zakupy w sklepie internetowym www.noyadesign.pl oraz oceniła zakupy w Google, otrzyma w ciągu 4 dni unikalny kod rabatowy na kolejne zakupy w naszym sklepie w wysokości 5%.
3. Zniżka łączy się z innymi akcjami promocyjnymi.
4. Kod rabatowy będzie ważny przez 2 tygodnie.
5. Udział w akcji jest dobrowolny.
6. Aby wziąć udział w Akcji:
• Zrób zakupy w naszym sklepie NOYA Design
• Oceń nas w Google (Kliknij w link)
• Napisz do nas maila (z adresu mailowego, którym została dokonana ocena) na adres: kontakt@noyadesign.pl w tytule wpisując: Rabat 5%
• W odpowiedzi otrzymasz unikatowy kod rabatowy, który ważny będzie przez 2 tygodnie.
• Użyj kodu podczas kolejnych zakupów, a naliczy się 5% rabatu na całość zakupów.
7. Każdy Uczestnik może skorzystać z rabatu tylko jeden raz.
8. Przyznany rabat nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy.
9. Promocja nie obejmuje kosztów dostawy.
10. Uczestnik, przystępując do Akcji, oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem Akcji i że go akceptuje.
IV. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI DOTYCZĄCYCH AKCJI
1. Skargi i reklamacje związane z prowadzeniem Akcji przez Organizatora, mogą zostać złożone w formie wiadomości e-mail na adres: kontakt@noyadesign.pl
2. Skarga lub reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, adres e-mail, opis okoliczności stanowiących podstawę skargi lub reklamacji.
3. Skargi i reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty doręczenia ich Organizatorowi.
4. O rozstrzygnięciu Skarżący zostanie poinformowany e-mailem.