Regulamin Akcji „Oceń nas w Google i otrzymaj 5% rabatu na kolejne zakupy” (dalej: „Regulamin”)



I ORGANIZATOR


Organizatorem Akcji jest sklep internetowy NOYA Design.



II CZAS I MIEJSCE TRWANIA AKCJI


1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania, warunki jak również zakres i procedurę reklamacyjną, uprawnienia Uczestnika, obowiązki Organizatora, a także zasady korzystania z Akcji „Oceń nas w Google i otrzymaj 5% rabatu na kolejne zakupy” (dalej: „Akcja”).

2. Akcja prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej – sklepu internetowego Organizatora pod adresem: www.noyadesign.pl

3. Akcja rozpoczyna się w dniu 15.09.2020 r. i trwa do odwołania (dalej: „Czas trwania Akcji”).

4. Akcja obowiązuje wyłącznie w Sklepie internetowym Organizatora.

5. Akcja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych.

6. Akcja nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego w rozumieniu Kodeksu cywilnego.



III. ZASADY UDZIAŁU W AKCJI


1. W Akcji mogą wziąć udział osoby fizyczne (dalej: „Uczestnik”), które w Czasie trwania Akcji spełnią wszystkie warunki wskazane w Regulaminie Akcji "Oceń nas w Google".

2. Akcja polega na tym, że każda osoba, która zrobiła zakupy w sklepie internetowym www.noyadesign.pl oraz oceniła zakupy w Google, otrzyma w ciągu 4 dni unikalny kod rabatowy na kolejne zakupy w naszym sklepie w wysokości 5%. 

3. Zniżka łączy się z innymi akcjami promocyjnymi. 

4. Kod rabatowy będzie ważny przez 2 tygodnie.

5. Udział w akcji jest dobrowolny.

6. Aby wziąć udział w Akcji:

• Zrób zakupy w naszym sklepie NOYA Design

• Oceń nas w Google (Kliknij w link)

• Napisz do nas maila (z adresu mailowego, którym została dokonana ocena) na adres: kontakt@noyadesign.pl w tytule wpisując:  Rabat 5%

• W odpowiedzi otrzymasz unikatowy kod rabatowy, który ważny będzie przez 2 tygodnie.

• Użyj kodu podczas kolejnych zakupów, a naliczy się 5% rabatu na całość zakupów.

7. Każdy Uczestnik może skorzystać z rabatu tylko jeden raz.

8. Przyznany rabat nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy.

9. Promocja nie obejmuje kosztów dostawy.

10. Uczestnik, przystępując do Akcji, oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem Akcji i że go akceptuje.



IV. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI DOTYCZĄCYCH AKCJI


1.  Skargi i reklamacje związane z prowadzeniem Akcji przez Organizatora, mogą zostać złożone w formie wiadomości e-mail na adres: kontakt@noyadesign.pl

2.  Skarga lub reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, adres e-mail,  opis okoliczności stanowiących podstawę skargi lub reklamacji.

3.  Skargi i reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty doręczenia ich Organizatorowi. 

4. O rozstrzygnięciu Skarżący zostanie poinformowany e-mailem.

Śledź nas na Facebooku